Spørgsmål & Svar

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål. Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, sidder vi klar på mail eller telefon til at hjælpe dig.

Generelt

Vi har ingen fysisk butik.

Vi bestræber os på at svare på din mail indenfor 24 timer.

Send en mail til os på info@shintoknives.dk

Du kan altid ringe til os på 50190172

Ja du kan betale med MobilePay på webshoppen

Ordre & bestilling på webshoppen

Ordrebekræftelsen kan i nogle tilfælde ligge i dit spamfilter/uønskede mails. Tjek gerne om den er landet her, ellers sender vi selvfølgelig din ordrebekræftelse på ny.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, kan du kontakte os på telefon 50190172 eller sende os en mail på info@shintoknives.dk
Det kan i nogle tilfælde betyde, at ordren ikke er gået igennem.

Har du ændringer til din ordre, skal du ringe til os hurtigst muligt samme dag, og vi vil forsøge at foretage de ønskede ændringer. Er din ordre allerede pakket og sendt, vil dette ikke være muligt, og du kan i stedet gøre brug af fortrydelsesretten.

Ønsker du at annullere din ordre, skal du sende os en mail med emnefeltet “ANNULLERING” eller kontakte os på telefon. Vær opmærksom på, at vi ofte pakker ordrer indenfor få timer, og de fleste bliver sendt samme dag.
Er din ordre allerede afsendt, skal du meddele os om, at du vil gøre brug af fortrydelsesretten og sende pakken retur til os.

Annullerer du din ordre, kan du opleve, at beløbet stadig står reserveret i din bank. Dette er noget som foregår ved banken, og desværre ikke noget vi har med at gøre. Der kan gå op til 14 dage, før beløbet ikke længere står som reserveret og er frigivet.

Du kan godt betale med EAN nummer.
Sådan gør du:
– Læg varerne i kurven
– Forlad ordren i betalingsvinduet
– Send os en mail på info@shintoknnives.dk med EAN oplysninger, ordrenr. og pålydende beløb, så kan vi fremsøge din ordre og fremsende EAN fakturaen til dig.

Levering, retur og reklamation

Vi samarbejder med Dao og GLS. Leveringstiden er 1-3 dage på lagervarer.

Fragten til GLS pakkeshop koster 39kr.

Fragt til Dao pakkeshop koster 19 kr.

Fragt Dao hjemme adr. koster 29 kr.

Det tager 1-3 hverdage på lagervarer (ikke lagervare kan der være 1-14 dages leveringstid).

Hvis dette ikke kan overholdes, kontakter vi dig selvfølgelig.

Forsendelse til udlandet kan evt. lade sig gøre. Kontakt os på 50190172 / info@shintoknives.dk for detaljer og fragtpriser.
Vi leverer selvfølgelig til hele Danmark.

Du har 14dages fortrydelsesret, som starter fra når du har modtaget varen. Indenfor 14 dage skal du meddele os om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Varer købt i butik under ophørsudsalg hører ikke under 14 dages fortrydelsesret.
Læs nærmere om din fortrydelsesret i handelsbetingelserne.

Er du så uheldig at modtage en defekt vare, skal du kontakte os, så vi kan sørge for, du modtager en ny. Den defekte vare sendes retur på vores regning, og vi sender en ny vare til dig. Se nedenfor under punktet “hvordan returnerer jeg en vare?”, hvordan du gør.

Er din vare gået i stykker, og vil du gøre brug af din 2-årige reklamationsret, skal du kontakte os.
Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret eller ombyttet. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Shinto knives vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Alle produkter, der returneres til Shinto knives skal være forsvarligt indpakket. Vi anbefaler varer returneres som pakke og ikke som brev, for at få sporings information på pakken hos transportøren.

Ved returnering af defekte eller forkerte varer til Shinto knives, hvor fejl eller defekt (defineret og angivet af kunden) ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden.

Varer bør returneres med en fakturakopi, hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt, indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejl meddelelse på produktet.

Har du modtaget en forkert vare, skal du selvfølgelig have den byttet til det, du har bestilt.

Kontakt os hurtigst muligt, så vi kan sørge for, at du modtager den rigtige vare. Den forkerte vare sendes retur på vores regning, og vi sender den rigtige til dig. Se nedenfor, hvordan du returnerer en vare.

Varen sendes retur til:

Lmkp company

ATT: Shinto knives
Karolinelundsvej 5
8752 Østbirk

Vi afhenter IKKE i pakkeshop.
Returnering skal foregå ifølge reglerne for reklamation og fortrydelsesret. Læs nærmere herom i handelsbetingelserne.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Ordrenr.
Navn og adresse
Ordrebekræftelse/faktura kopi (hvis haves)

Din pakke ligger i din valgte Dao/GLS pakkeshop i 7 dage, før den bliver sendt tilbage til os.